Min viktnedgång

Genväg till

11 mars 2011

Utmaning


-Hur länge har du bloggat?
från o till sen 2006/07

-Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
10tal kanske beroende på hur ofta dom bloggat

-Av de bloggar du läser. Hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
dagboks/vardags bloggar alltihop

-Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Mest troligt

-Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg eller tänjs den gränsen hela tiden? 
tror det.. men ibland delar man med sig av mer eller mindre..

-I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
skriver för jag känner för det o för o dela med mig av min vardag o olika händelser i mitt liv

-Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
tror jag inte

-Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
tveksamt

-Hur ser bloggandets nackdel ut för dig?
finns nog inga nackdelar som jag kan komma på så här på rak arm.. beroendeframkallande kanske speciellt med o designa bloggen hehe

-Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
det tror jag nog att jag gör

Som alltid med en utmaning så ska den skickas vidare:
Maria sj, Vibeke, mamma, Malin , Maria o om nån mer känner sig träffad .. har ju ingen koll på vem av er som läser min blogg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar