Min viktnedgång

Genväg till

25 mars 2011

Helg igen !!

hej hopp !!

Ja då var det fredag igen och många ska väl ha fredagsmys som vanligt som blivit sveriges vanligaste mysdag sen reklamen kom misstänker jag hehe..

Dagen idag börja inget vidare.. hatar när folk tjatar på mig.. så e de bara.. jag vet väl vad ja ska göra osv.. går inte in på några detaljer .. men i allafall så försvann det rätt fort för jag ringde min gumma Gizmo som dock inte hann svara så hon ringde tillbaka nån minut efter jag lagt på luren.. Sen babbla vi i några timmar :O haha men vi pratar ju inte så ofta så ibland har man mycket o prata om .. allt mellan himmel o pannkaka.  Fick ventilera oss lite båda och snacka både bra o mindre bra saker .. Är så tacksam för mina underbara bästisar .. ni finns där alltid när man behöver prata eller kräka av sig nåt eller bara för att finnas till.

<3 ni betyder mer än guld för mig glöm aldrig det <3

Efter vi lagt på luren så var det dags för mig o få nåt i magen igen så värmde lite rester från gårdagens lasagnette .. sen har jag diskat och plockat undan o dammsugat.. fast känns som jag ska separera snarast från den jävla dammsugaren.. den bara krånglar tycker ja.. fast jag köper exakt dom dammsugarpåsar som tillhör vår dammsugare så är dom ändå typ dubbelstorlek än va som får plats i dammsugaren o idag fick den redig knäpp upp i knoppen för trots att ja rensa filter o bytte påse så sög den som om jag glömt sätta i sladden..
( vilket jag inte hade så klart :P)  så tog ju dubbel så lång tid o dammsuga.. men nu har ja gnällt färdigt på den ..

Så nu sitter jag här igen o bloggar lite..

Maken stack nog iväg vid 4 tiden imorse skulle upp till ätran på nån mega auktion med några jobbekompisar. så får se när han är hemma .. blir väl nångång framåt kvällen misstänker ja .. är ju nog 3-4h körning enkel väg dit härifrån tror jag.

Så får se om jag själv ska köra o handla nåt eller om vi tar de i kväll.. egentligen behöver vi inget akut men känner jag maken rätt vill han ha fredagsgodis hehe.. Tror han somnar rätt tidigt ikväll o imorgon lär han var trött för tröttheten kommer ju oftast en dag senare.. o han var nog uppe till runt 12 tiden i natt.

I förrgår skulle jag ju tvätta mellan 12-17 o som jag skrev i mitt tidigare inlägg så misstänkte jag att min älskade mamma skulle fråga om vi skulle göra nåt.. och vad tror ni hon skrev på förmiddagen .. johooo ska vi hitta på nåt idag.. haha skratta som fan o skrev att jag visste de o att ja hade bokat tvättid. Men som vanligt strunta jag i tvättiden och körde hem till mamma och sen körde vi till karlskrona och leta skor på skopunkten o fikade . Fick ett par gympaskor som jag ska ha när vi ska börja på gymmet i karlshamn :D

Sen blev de inom ÖoB för mamma skulle ha vadderade kuvert.. blev lite annat smått o gott oxå .

Sen hem till hundarna o fika o satt o prata några timmar . :D tack för en trevlig dag mammsen älskar dig.

Igår gjorde jag nog inte så mycket mer än det vanliga.. förutom att jag vare nere på macken o växla in vårt skrammel.. blev 500kr :O den som spar han har hehe.. så nu börjar vi spara om igen allt skrammel hamlar i spargrisen :D

Idag händer det nog inte så mycket mer heller.. o snart har jag ingen bil o köra med för vi ska ställa av den vi har eftersom vi kör så sällan så de räcker vi har gubbens jobbebil. bättre o spara lite pengar juue. Så behöver ja akut åka nånstans så får jag väl fjäska för mammi :D

Nähe nu ska jag sluta tråka ut er med min blogg

Men Glöm inte rösta på min Ozzy !!! på dogman kolla tidigare inlägg

kramizzar




1 kommentar:

  1. Tack för den trevliga prat stunden de e alltid lika roligt & mycke skratt som vanligt =) Love you and miss you gumman <3

    SvaraRadera