Min viktnedgång

Genväg till

21 mars 2011

Måndag igen..

Nån som kan förklara varför dagarna går så fort ??

Helgen är över och den har varit lugn som alltid.. maken var hemma i lördags och i går jobba han några timmar.. han sträckte antagligen en muskel i bröstet när han hoppa ner från maskinen så han låg på soffan hela eftermiddagen/kvällen/natten och knapra piller mellan varven .. men idag jobbar han igen så förhoppningsvis känner han sig bättre idag.. Har inte pratat med han ännu hehe så vet inte hur det ligger till .

Själv känner jag mig lite trött o off idag men såna dagar har man ju då o då .. är så in i hel-etes trött på mina eksem nu oxå men men är bara o smörja smörja o hoppas det lägger sig igen.. annars får man väl återigen gå till dr o få höra att det är mitt eget fel eftersom jag kliar när det kliar på kroppen ... NÄÄHEEE men men lättare sagt än gjort o låta bli.. speciellt när man gärna gör det i sömnen oxå ..

klockan är redan kvart i två o inte fasiken har ja gjort nåt vettigt ännu men ska snart fixa disken som alltid.. jag måste ha världens tråkigaste blogg för i den står det väl knappt nåt annat än att jag röjer o diskar o fixar o donar.. ändå syns det inte några timmar efter man gjort det.. ( enligt mig själv då ) ...

Nu ligger jag iallafall närmare mitt slutmål i vikten än startvikten.. allså jag menar att jag har 22 kg kvar till min målvikt o 23kg ifrån maxvikten/startvikten :D

Måste sparka mig själv i baken och sätta fart på både de ena o de andra som måste göras .. men min energi för dessa saker saknas.. o jag skjuter de på framtiden dag efter dag.. men först o främst ska jag försöka dricka mer VATTEN!!! att det kan va så svårt o få i sig det begriper jag inte.. men men skam den som ger sig.

Återkommer kanske senare idag men nu giter jag inte skriva mer för stunden..

ha en bra måndag..

ps Nån som tyckte det var nån skillnad på månen i lördags ?? inte jag iallafall för den var stor o fin o full men den va lika stor dagen innan o även dagen efter o även andra kvällar ..

kramizz

1 kommentar:

  1. Anna i Mossahus =)21 mars 2011 kl. 14:22

    neee, inge skillnad direkt... men jag la märkte till att det var fullmåne natten efter oxå=/

    SvaraRadera