Min viktnedgång

Genväg till

29 mars 2011

Jobb!

God eftermiddag

Har sen sist fått dammat, sorterat filmer ,diskat .. men nu fick jag en trötthets sväng så nu sitter jag här.. har ingen riktig ro att ligga o sova heller fast jag säkert hade kunnat.. men då sover jag väl bort halva dagen o det vill jag inte.

Jo vet ni vad.. jag har fått jobb som personlig assistent , fast vet inte riktigt ännu när jag ska börja det kan bli om en vecka eller 1 månad eller vad som helst.

Kommer att befinna mig långt hemifrån så kommer vara ifrån maken många dagar men sedan i efterhand så är jag hemma hos han i lika många dagar . Ozzy kommer jag att ha med mig då jag inte har någon som kan ha han under tiden jag är i väg , och vill inte va ifrån han så länge heller ,eller lämna bort han så lång tid iallafall.

Kommer skriva mer om detta om nån dag eller så när jag pratat med den jag ska arbeta hos om jag får skriva mer om det här i bloggen osv.. Men det ska bli himla kul att få jobba o tjäna lite pengar :D

Så nu känns livet lite bättre igen att jag oxå får nån inkomst ett tag iallafall hihi.

Var bara tvungen o skriva lite om det här oxå :D

Men som sagt det kommer info längre fram :D

Tror banne mig att jag blivit väderberoende.. skiner solen är jag pigg , är det grått o trist är jag trött hahahaha..

Fy sören va jag inte vill tvätta egentligen fast det tycker man ju alltid men sen är det skönt när allt är klart.. men glömde kolla tvättid i morse så tar det när vi går ut eftermiddes turen sen jag o Ozzy.

trötta kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar