Min viktnedgång

Genväg till

15 mars 2011

Rubrik saknas :P

Så här ligger Ozzy när jag städar resten av hemmet.. han hörde inte ens när ja gick in där med kameran <3
Nu vakna han av ljudet från kameran :P ( och jag tog kort i samma veva som han rullar runt :P
"du stör min skönhetssömn matte!!"
"äsch lägger mig igen"
o nu sover han strax igen
"ge upp nu matte jag vill sova i fred"
zzzzzzzznark igen....
jättetrötter kille
SÅ här ser mitt sovrum ut idag ..nytt överkast o andra gardiner än fotot från förra inlägget
Fick låna gardiner av mammi till mitt kök så där inte blir så mörkt .. Lila panelgardiner ( har fixat mer i köket efter detta kort är taget.. så kommer nyare foto längre fram.
Jahapp då har man försökt få till nåt bra kort på sig själv o frillan igen..
går inte jättebra som ni ser haha..
O så här ser frisyren ut idag.. brukar oftast ha det långa bakom öronen istället fråga mig inte varför.. men svaret blir nog för jag är för lat för o ta fram plattången o fixa till de ordentligt hehe.


God kvällens .. Lite foto uppdatering skadar väl aldrig..

Idag har jag varit aktivare än vanligt men ändå inte tillräckligt..

Men har fått dammat,plockat undan,diskat,dammsugat och svabbat golven i hemmet idag , samt gått en längre runda ner om affären med ozzy idag.

Har kommit på en sak att jag ska blogga lite mer om min operation och hur det gått sen dess men det orkar jag inte ikväll utan det kommer i ett annat inlägg.

Nu är det snart åter igen dags för en promenad med vovven men det får vänta nån timme till så klockan hinner bli lite mer iallafall eftersom det är sista promenaden för denna dagen .

Bara 3 h kvar knappt tills min älskling är hemma igen :D

Ska fixa lite varma mackor åt honom o får se om jag själv testar en oxå ..

ha det så bra o sov gott när det är dags

pöss o kram

från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar