Min viktnedgång

Genväg till

18 mars 2011

Listan Min favoritfödelsedag!

Hej.. min favoritfödelsedag var när jag fyllde 25år

För då fick jag Ozzy i födelsedagspresent av maken o mig själv hihi bästa val jag gjort på länge..

Jag fick oväntat besök på natten (vi bodde i småland) av min bästa vän Maria och Janne som körde från skåne upp till småland bara för o överraska mig på natten . o sen körde dom hem igen efter en stunds fika o prat o paketöppning m.m. :D <3 På morgonen kom min andra bästa vän Vibeke och hämta mig och sen övningskörde jag med henne.. Visste inte vart vi skulle men till slut var vi i ljungby och där överraskades jag igen utav att mina systrar oxå var där.. o sen fick jag paket och i ett av paketen stod det att jag skulle göra halkkörning denna dag.. så vi körde vidare mot halkbanan och sen bestämdes det att lillasyster oxå skulle göra sin halka samtidigt så det gjorde vi . det var skitkul att få göra detta ihop med 3 underbara tjejer <3 så min 25års dag glömmer jag aldrig !! kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar