Min viktnedgång

Genväg till

9 mars 2011

Uttråkad!!!!!

God eftermiddag

som vanligt går tiden fort och det har redan hunnit gå några dagar sen jag blogga sist kändes som det var igår jag skrev men så var inte fallet.. så nu är jag här o skriver igen så ni inte tror jag har glömt bort min kära blogg :D

har inte hänt så mycket sen sist misstänker jag.. jag sitter där jag sitter ..hemma i soffan eftersom jag fortfarande inte har nån bil hemma på dagarna och på kvällarna kör jag ju ingenstans ändå. Men nu i dagarna så ska väl vår bil stanna hemma igen o slipper följa med maken till jobbet hehe.

Så då kan ju jag ta bil på en liten tur till mamma eller in till karlshamn måste in dit o lämna några böcker till skolan m.m.

Har iallafall tränat både idag och igår , blev paus i helgen och i måndags då jag haft väldig träningsvärk i armarna värre på söndagen då gjorde det ont i överarmarna o strila ner i handlederna.. inget kul alls.. men gnäller inte finns dom som har de värre utan o ha tränat utan pga av andra omständigheter..

Men har iallafall tagit det lugnt med armhävningarna nu och tar runt 20st bara om dagen tills vidare och sen blir det 50 situps ibland 100 och lite ben och rumpövningar .

Nu ska jag bara lära mig få i mig 2 liter vatten om dagen oxå det går segt med de där.. ibland är det gott men oftast tycker ja det är såååå tråkigt med vatten..

Är så trött på o gå hemma hela dagarna oxå .. men mitt problem är att jag INTE vet vad jag vill GÖRA.. men får väl ta mig till arbetsförmedlingen och se vad dom kan erbjuda mig om där finns nåt för nån som mig o min situation.. Skolan känns inte så lockande o vet ju inte vad jag vill läsa till heller.. kommer inte på nåt som jaaaaa det vill ja läsa .. o nu har de strulat ett tag o det gör inte saken bättre..

Nä men det blir väl bra det oxå nångång.. är ju för fasiken 31år o måste ju göra nåt åt min situation..

rena rama gnällblogginlägget idag.. men så är det ibland..

Nej nu ska ja göra nån nytta inom kort iallafall o sen blir det promenad med vovven .. tråkigt väder idag ingen sol bara massa moln..

ha en bra dag

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar