Min viktnedgång

Genväg till

22 mars 2011

Härliga Solen!!

Det stämmer rätt bra det där med sol i sinne o va det nu följs av .. iallafall så känner jag mig piggare och gladare när solen skiner och idag har den varit framme i stort sett hela dagen knappt några moln på himlen heller.. så har haft balkongdörren på vid gavel i flera timmar utan att det känts kallt här inne .. men nu har det börjat blåsa ännu mer än tidigare och ozzy gillar inte när det väsnas från blåsten för han blir lite orolig o springer runt o vet inte riktigt var han ska bli av. Så därför har ja stängt igen nu.

Hoppas på flera soliga härliga dagar framöver så man verkligen känner av att våren kanske är på G hit för o stanna.. Ingen mer snö tack!!!

Har inte fått gjort superduper mycket denna dagen heller men man kan ju inte städa varje dag men har renbäddat och dammsugat o plockat ordning i sovrummet o även dammsugat kök o hall .. får väl dyka på disken strax oxå så man kan skapa ny när middagen ska lagas .. eller så får allt vänta tills efter maten så tar jag de då istället oxå slipper jag diska imorgon :P

Imorgon står det tvättning på schemat från 12 till 17 .. ska vi slå vad om att min mamma kommer med en fråga om vi ska göra nåt imorgon. ( hon har lyckats med det 4-5ggr när jag precis bokat tvättid den dagen hehe)

Det värsta med satt solen skiner är att jag ser hur skitiga mina fönster är på utsidan.. och kan ju säga att det är inte jätte kul o putsa fönster på utsidan på 3e våningen . speciellt när fönsterna bara går o vända åt sidan o inte helvarv utan typ 3kvarts varv så man får hänga lite utåt för o komma åt .. så därav gör jag inte detta så ofta ..

Min största önskan just nu är att hitta ett jobb som jag vill ha o trivs med, (gärna butik) , bli av med mina eksem en gång för alla.. (verkar hopplöst)

Skam den som ger sig ..

ha de så gott i solen o även ni andra som kanske inte har nån sol idag.. tänk positivt den finns där nånstans bakom molnen :P

kramelikram från mig till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar