Min viktnedgång

Genväg till

12 januari 2010

Som jag Lovat

Hej på=) er alla glada o underbara läsare =)

Dagen började jag med en god kopp kaffe sen blev de en dusch o fixa till sig , äta frukost o sen ta de lugnt ett tag innan de var dags att bege sig hemifrån.
Kom fram till stationen i rätt tid o tåget stod redan på perrongen så de var bara att stiga på o värma sig lite innan avgång .

Åstorps stationshus :D

här e ja innan jag begav mig hemifrån

så jag har fått motion även denna dag hihi blivit långa rundor o promenera :D

Rose-Marie som fixade mina naglar var hur trevlig som helst o vi prata en hel del om både de ena o de andra. Under tiden hon fixade med mina naglar.
Bilder på naglarna ser ni lite längre ner i bloggen.

Var hemma igen vid halv fyra ca.. träffade på lillasyster vid vidåsen oxå så blev ett bloss ihop me henne o prata lite :D sen gick ja direkt hem för o varma mina kalla fötter o händer o drack en kakaocambridgedrink , koka kaffe o fixa vatten =)

Nu kommer det lite bilder som jag lova i går :D

en söt liten mini soptunna med lucka som man kan ha tex under soffbordet o slänga papper från godis tex eller annat.. Den tyckte ja va perfekt till min älskade man haha så den står så fint under bordet nu o den används oxå :O


sen hitta ja en burk till knäckebröd.. oxå bra att ha ju så blir inte knäckebröden dåliga så snabbt :D


2 par mjuka o goa strumpor till mig :D det ena paret är ljusrosa o de andra ljusrosa o ljusbrun randiga.. blev inte så bra foto..

min vänstra hand före nagelbyggningen


så här blev de efteråt :D


högerhanden före...

högerhandne efteråt =)

snacka om skillnad.. eller vad säger ni ??

Imorgon blir ännu en fartfylld dag :D Ska iväg med storasyster vid middestid vi ska ut o fixa lite grejor inför tjejfesten .. hemlisar hihi .. o sen när ja kommer hem så är de kanske dags o börja tvätta.. börjar me de vid fyratiden.. så sen tvättar man fram till 21 :D

Beställde hem fler cambridgepaket idag oxå så nu väntar jag bara på att hon ska ringa därifrån o sen skicka varorna till mig o då ska jag börja köra ren kur i 2 v i allafall :D Jag är så inställd på detta nu med viktnedgång så de känns superduper bra.. jag ska lyckas så e de bara.. :D:D:D

Nej nu ska jag fortsätta koncentrera mig på teven o rederiet ..

sov gott

kramizar

2 kommentarer:

  1. Vad vill du nu tatta in?
    Och fick inte du precis en mobil? vad ska du då med en IPhone till? ^^
    Naglarna blev superfina, men de vet du redan^^

    SvaraRadera
  2. jag vill nog ha en delfintattoo till hihi jo men den e inte så bra.. sämst på marknaden o blev sugen på en iphone nu när niclas har en hahaha.. tack igen hihi

    SvaraRadera