Min viktnedgång

Genväg till

11 januari 2010

Bra vs dåligt

God kväll!



Ännu en dag har lidit mot sitt slut och en ny dag närmar sig =)

Idag var ju en av veckans viktigaste dagar då det var dags att ställa sig på vågen och se vad som hänt under den senaste veckan =) Ett lyckat resultat måste jag erkänna det blev hela 4 kg mindre än för en vecka sen . Det är kanon kul =))




Efter det lyckade resultatet var det dags att göra ve sig för att bege sig ut i kalla mörka vädret och promenera upp till stationen , åkte till bjuv för att prata med syokonsulenten ang utbildning. Men det visa sig att jag måste gå visa åstorp så ska skicka in en ansökan till dom först o förklara vilken utbildning jag vill gå o varför typ . Så det ska jag försöka hinna med under morgondagen.

Sen har jag städat här hemma blev dammat, flyttat runt lite saker,dammsugat,diskat o plockat i ordning.

Varit ute o promenerat med Ozzy , sen varit på netto 2 rundor idag och handlat lite nödvändigt.. Hitta lite roliga saker som e "bra" o ha hihi .. bilder kommer i morgon =)

Sen har jag surfat runt lite på facebook mestadels o tittat på rederiet som vanligt.. men nu börjar avsnitten sina har väl ca 16 avsnitt kvar gissar jag på =)





Ännu ett rån har nu begåtts mot Netto här i Åstorp under kvällen , tydligen 3 maskerade män med knivar som kom undan med okänd summa pengar.. Är konstigt att dom inte höjer säkerheten där nere tycker jag för nu e de 3e gången på mindre ett år tror jag som dom blir rånade.. Bättre dom satsar på att ha securitas där vid stängningsdags eller något annat bevakningsföretag.

Nu blir det snart sängen och film o sen sova sova sova =)

Imorgon blir det ännu en liten runda till bjuv då jag ska fixa till mina naglar =) som en liten present för att de gått så bra med viktnedgången första veckan =))

Men ni får fler bilder under morgondagen de lovar jag er =) hihi ska fotografera som aldrig förr hahaha..

Nu önskar jag er en riktigt godnatts sömn så hörs vi igen imorgon =)

Ni får nöja er med en bild på mig idag :P























Det var allt från mig ikväll ....





Natti Natti

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar