Min viktnedgång

Genväg till

6 januari 2010

3e dagen =)




God middag !
Ja idag är det 3e dagen på cambridgekuren 2 ggr om dagen =) och minst en liter vatten åker ner i magen mellan måltiderna.. Så jag är så duktig hihi.. äter inget annat än middag på kvällen och till middag blir det knäckebröd med lite smör på =) Är dock sugen på nåt mellan varven men det är nog mest för man vet att man inte SKA och jag har inte tatt nåt heller. Mitt enda problem är att jag är lite hungrig hela tiden.. så funderar på om jag ska ta o köpa hem frukt för det kan väl inte va farligt o ta imellan åt när man känner att man börjar bli allt för hungrig o känner av de där suget i magen.



Det enda jag har druckit förutom vatten är nåt glas saft och kaffe några koppar om dagen .. för o slippa koffeinhuvudvärken hihi =)

Så än så länge känns de hur bra som helst =)

Snö har vi fått här nere i skåne igen här e nog runt 5-10cm och de har snöat lite från o till nu under förmiddagen. Men de skulle nog inte komma mer utan nu skulle snön få stanna kvar oxå för inget regn o några minusgrader ska de visst va här. E helt sjukt va snö lyser upp =)

Annars har det väl inte hänt nåt nytt här hemma utan det har mest varit det vanliga städa o plocka undan osv..

Så för stunden har jag inte så mycket mer o skriva om men vi hörs säkert igen senare idag eller i morgon ..

ha fortsatt trevlig helgdag =)




1 kommentar:

  1. Frukt är alltid bra! Järn i bananer har jag lärt mig;) Så de frukt jag äter mkt av nu är; apelsiner, bananer, päron, vindruvor och ibland sharonfrukt=)

    Jag har sett en hel del Anna Skipper program och ett minns jag som de fick lägga på knäckemackan -fetaost. Så gillar du det kan du ju ha det på=) Jag gillar inte fetaost=/ Saft ogillar jag, så här kör jag med jouce eller Proviva -bra för magen=)

    Keep up the good work!

    SvaraRadera