Min viktnedgång

Genväg till

28 januari 2010

Dag 4




God kväll gott folk!
Ja nu är snart dag 4 på cambridge oxå till ändå och det närmar sig 1 hel vecka nu =))
Har kommit fram till en sak tror jag att om det inte skett mer viktnedgång än när jag körde kombinerat så blir de nog åter kombinerat från o med måndag eller tisdag men hoppas ju på mer resultat nu =) Så jag blir motiverad att köra en vecka till ren kur.

Men saknaden efter att äta nåt e varierande det är nog mer tanke än längtan eller hur man ska förklara. :P


lite bilder från gårdagens snö anfall här i lilla byn hihi.. ozzy blev kritvit på några få sekunder :O


Dag 4 har annars flötit på som dom andra dagarna och hungern har dämpats lite iallafall.. Ska snart ta mitt sista mål för dagen o de skulle ja egentligen tagit för några timmar sen men försökt hålla mig plus inte känt mig så hungrig o för att klara kvällen så tar ja den nu istället.

Idag har jag fått städat här hemma, ringt en massa samtal och sen begav jag mig upp i byn och tog tåget till bjuv för att fixa till naglarna igen =) och resultatet ser ni här under .


Min gosiga kille ligger nannar i soffan =)


Nu väntar jag på att kuss ska äta ,söva sin dotter och duscha eller va de va hon skulle göra sen kommer hon in hit så ska vi titta på film =))

Min älskling e nog på väg o bli dålig igen oxå han har huvudvärk och är frusen och känner sig febrig. Men vår termometer visa alltid typ mellan 36.9 o 37.8 så den är inte så pålitlig . Så han har gått in o lagt sig nu stackaren.

Är glad att jag ännu ej blivit sjuk vilket är mycket märkligt för jag brukar va den som e sjuk mest i detta hemmet.. o älsklingen typ aldrig. Men kanske är de cambridgen som bättrat på mitt immunförsvar???

Nej nu är det dags för lite "mat" :D

Vi hörs i morgon

Bra kämpat alla cambridgekurare !!

Kul o läsa om era framgångar o tankar o hur era dagar går ..

hejjar för fulla muggar att vi klarar det vi vill allihopa =)

kramizar i massor

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Vad duktig du är! Nu har vi snart klarat en vecka på ren kur. Jag fick ju min gröt idag som jag beställt och du... äpplekaka säger jag bara. Min dotter ville inte ha sin mat utan min gröt! Jättegod faktiskt.

    Fick ett tips av min konsulent då jag också hade svårt framåt kvällen med hunger. Hade inte tänkt på det själv alls. Hon menade att man kunde dela sin påse i 2 doser och ta med några timmar mellanrum i stället. Så det provade jag och det funkar superbra. Man kan ju dela alla sina mål i 2 så får du totalt 6 drinkar på den dag och du får samtidigt i dig mycket mer vatten! Jag blandar ex en ½ mintchoklad med 2 dl vatten, smakar fortfarande hur gott som helst.
    Ett tips iaf. Funkar super för mig.

    Fortsätt kämpa nu. Detta fixar vi!
    Kram Malena

    SvaraRadera