Min viktnedgång

Genväg till

27 januari 2010

Dag 3

God Kväll!!

Dag 3 kom och nu är den snart slut och det sägs bli lättare och lättare för varje dag som går nu och förhoppningsvis har man nått förbränningstiden nu så nu jäklar ska de tappas kilo nån som vill ha dom vassegoo o ta :P

Dagen idag har varit i stort sett smärtfri.. lite yrsel bara efter jag böjt mig ner o rest mig för fort antagligen o på tom mage. Annars har dagen varit som dag 1 och 2.

Sitter just nu chattar men en tjej som oxå håller på med cambridgekuren och vi ligger ganska lika i vikt o längd och fyller år med 1 dags mellanrum o 10år i ålder =) Hon blir 20 den 20e februari och jag blir 30 den 21 februari =) Lite små komiskt faktiskt.

Men väldigt kul att ha nån och prata med angående ren kur och tiden som går. Hon ligger dock 7 dagar före mig men ändå kul kan va bra och ha nån o prata med som gått längre som vet vad som komma skall.

Tack för alla tipsen Cecilia. =))

Idag har jag även sprungit upp o ner i tvättstugan , städat varit på affären 2 ggr med kuss den glömske haha.. :P o det har snöat o snöat o blåst o snöat o blåst. så de var ganska djupa drivor att gå i sista turen . Ozzy tyckte de va kul släppte han en sväng på gräsmattan på vägen hem =))

Nu nannar han gott i soffan och jag sitter i andra soffan o bloggar o försöker fixa en sak men det blir problem hela tiden.. haha men skam den som ger sig heter de ju.

Sitter o dricker mitt kolsyrade vatten som jag tagit nu ikväll innan idag har de blivit 2 lit kran vatten =)

Så nu blickar man framåt o tanken på att i morgon har de gått över halva veckan =))

Alla jag pratat med som kör cambridge är så duktiga stor eloge till er alla!! kul o veta att man inte är ensam om kampen mot vikten =) .

Imorgon bitti ska jag även måtta lite på min runda kropp så man kan kolla cm oxå förutom kg . kan va kul o se.. sen måste ja försöka få tagit lite helkroppskort.. ska anlita kuss till de i morgon tänkte jag om hon har lust hihi..

Nej nu ska jag fortsätta med mitt hemlighetsmakeri.. :D

Sov gott

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar