Min viktnedgång

Genväg till

13 januari 2010

Hemlighet!!

God kväll bloggvärlden=)

idag har varit ännu en fartfylld dag ,men en lugn förmiddag fick jag iallafall , så jag diska undan o slappa vid datan,fixa till mig m.m sen vid halv två ca kom systeryster Maria och hämta mig så körde vi ut till pang,rusta,väla o fixa inför tjejfesten nästa fredag=) Kan inte skriva ut vad vi handlat o vad som händer för det är hemligt fram tills fredagen =)

Ska bli skitskoj hihi min sista tjejfest som tjej i 20årsåldern hahahahaha.. ja jag har lite lite 30årskris.. men bara liiiite..

Sen var jag hemma igen vid kvart i fyra och klockan fyra var de tid att börja tvätta och med min vanliga otur så var så klart den ena maskinen sönder... men är snart klar tack o lov ska bara ner o hämta de sista om en halv timme ca.

Imorgon ska jag bara va hemma !!!!!!

Har varit iväg hela veckan hihi och på fredag ska vi till mamma o roger =) Så det har varit en full vecka med diverse göromål =)

Min älskade jobbar ännu får se när han dyker opp här hemma ikväll =) Har en känsla av att han somnar rätt fort ikväll men det gör inte mig nåt för då kan jag titta på desperata hemmafruar i lugn o ro :P

Hoppas allt gick bra idag på ultraljudet Anna ! Väntar fortfarande på att höra nåt ifrån dig om hur de gick... håller tummar o tår för att allt gått bra..

Höll på o glömma berätta att jag igår beställde hem mer cambridge så konsulten ringde idag för o berätta lite om hur man ska göra för bästa resultat osv . Känns fortfarande kanonbra och ska påbörja ren kur så snart som möjligt.. men tror jag avvaktar en vecka till efter tjejfesten för har en känsla av att de inte är så lämpligt att dricka alkohol när man bara dricker kostdrinkar hihi.. så kör som ja gjort nu en vecka till sen slår ja till på måndagen den 24e med ren kur.

Skulle passa på varna dom som är min närhet att jag kan bli sur o tvär pga av omställningen i kroppen o för att jag kommer känna hungerkänsla den första veckan innan man vant sig så hon jag prata med sa att jag skulle förbereda min närmaste omgivning haha.. Sen kunde man få metallsmak i munnen o man har ingen vidare andedräkt men de e nåt man får ta när man vill tappa i vikt för de kvitta om man borsta tänderna,tugga tuggummi eller munskölj de kommer att lukta illa ändå.. får hoppas att de inte blir så farligt trots de. hihi

Har ärligt talat aldrig varit så "besatt" av att verkligen verkligen vilja lyckas , men det känns kanonbra att de känns såhär o håller tummar o tår för att de håller i sig.

Men nu vet ni att ni inte kan eller bör bjuda mig på middag den närmaste månaden :P eller nåt annat gott :D

Nej nu ska jag avsluta o sluta uppehålla er tid :P

Hörs i morgon

godkväll

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar