Min viktnedgång

Genväg till

1 januari 2010

Nyårsfirandet =)



God kväll / natt och god fortsättning på det nya året!

Här kommer årets första blogginlägg från mig =) Bättre sent än aldrig .

Gårdagen blev en riktigt mysig och trevlig kväll i gott sällskap =)
Det var jag,Niclas,Ozzy,Therese.Johnny,Natalia och Markus som firade nyårsafton här hemma hos oss.

Det var killarna som stod för matlagningen och det blev superdupergott som alltid annars =)

Det blev Landgång a la "Niclas" hihi och lika gott som alltid =)

Dom smarriga landgångarna börjar bli klara några special gjorda för mig och Tess :D

Här är dom färdiga och serverade =) Ser ni så gott de ser ut.. och de såg inte bara gott ut kan jag lova det var riktigt riktigt mumsigt .

Efter maten blev det prat och skratt och dricka lite läsk/öl/cider m.m.

Här sitter killarna och diskuterar bilar eller nåt sånt hihi och jag och kuss står på balkongen och blossar :D





Min underbara kusin Therese =) och en av mina bästa vänner =) laaav joo gumman



till o med jag fastna på kort.. haha de går inte o undgå kuss och hennes kamera så ofta :P



Det blev godis och mys och tittade självklart på "grevinnan o betjänten" som är en tradition sen jag var liten haha.. och sen när klockan närmade sig tolvslaget så gick vi ut o tittade på fyrverkerierna , kuss lyckades få med några på kort som ni ser nedan.. har fått kort från henne då jag inte har hittat min laddare till min digitalkamera hihi .

blev ju faktiskt rätt bra kort , gillar detta här nedanför =)

Lilla Natalia tyckte de var lite sådär små obehagligt o stå ute på balkongen o titta på alla raketer o blev lite rädd när de smällde men hon kunde stå inne vid balkongdörren o titta då va hon lugn och hon sa " titta där ", "wow" osv..
Innan vi gick ut så satt hon i soffan o när hon hörde en smäll så sa hon " va va de" hihi låter så kul när hon pratar så mycket lilla tjejen. :D

Här sitter vi o pratar o umgås o börjar nog bli lite trötta allihopa :D o frusen var jag de va ju inte så varmt ute .

jag o min älskling =)



Den som nog var piggast var dennan lilla fröken som sov några timmar tidigare på kvällen och som vanligt var hon full av bus och när vi inte hade koll på henne på några minuter så hitta jag henne i köket där jag sagt till henne att hon inte fick röra haha.. fick kalla på "fotografen" kuss så hon kunde fota sin dotter när hon hitta på bus.

Jätteglad över sitt fynd o påhitt .
Mitt o kuss projekt haha hade som tur va precis börjat försöka få ihop ramen till pusslet så de va ju ingen större fara att hon klättra upp här på köksbordet o lekte me pusselbitar hihi ..

"ajaj" inte röra.. men det ville inte natalia höra... hahahaha

Tack för en jättetrevlig o rolig kväll alla närvarande =)

Hoppas år 2010 för me sig många roliga händelser och att vi alla får som vi vill eller önskat.

nu är det snart dags att leta upp sängen och mysa med min älskade man =) o vovve =)


Sov gott mina vänner o alla andra som läser min blogg !!!

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar