Min viktnedgång

Genväg till

4 januari 2010

Nu är det dags!!



Ja då var det årets första vecka.. :D
Så idag började min älskade man jobba igen , kan tänka mig att de va lite ovant för honom nu när han varit hemma i 2 veckor ca. Utan att jobba extra hos någon . Det är nog första gången på väldigt länge hihi

Idag är det även dagen då vi slutar äta godis o dricka läsk på vardagarna utan håller oss till de på helgen , ska bli kul o se hur det går speciellt för maken min .. då han brukar ha ett enormt sockerbehov på morgonen.
Själv starta jag med min cambridge idag så ska ta två mål om dagen och sen äta middag med Niclas på kvällen. Drack min första cambridge i morse vid 9 tiden och håller nu på att dricka vatten , vatten o vatten för man ska dricka ca 3 liter vatten om dagen eller 1 liter vatten mellan måltiderna har snart druckit 6dl sakta men säkert.. Ska bli kul o se vad resultatet blir och om det funkar som många säger att det gör. ska försöka köpa på mig lite fler förpackningar så jag kan köra ren kur i 3 veckor sen oxå det innebär att jag ska dricka 3 cambridgemål om dagen och inget annat förutom vätska så vatten o kaffe får jag dricka =)

Det känns bra än så länge men har ju bara börjat =) Har min egna lilla coach oxå Gizmogumman som tjatar på mig om att ja ska dricka vatten hihi tack gumman för ditt stöd =)
Så nu behöver ni inte fråga om jag vill komma o fika eller bjuda på nåt gott för då blir svaret. " nej tack men jag kan ta ett glas vatten el en kopp kaffe" hahahaha..

Har försökt ringa bolaget som hade lägenheten vi är intresserade av tog ca 1 h innan jag kom fram , upptagetton hela tiden , men klart många som ringer nu efter jul o nyår . Men kändes lite meningslöst o ringa då hon sa att hon hör av sig via mail när hon vet nåt mer. Så nu är det bara att vänta och hoppas på att de går fort plus att vi får lägenheten så vi kan säga upp denna snarast ju längre tiden går desto längre tid har vi ju denna kvar.

Vad ska jag mer göra idag då jo de ska dammsugas o dammas lite kanske byta gardinerna i storarummet o testa med dom jag har om dom passar .. sen är där lite diskning o bädda sängen . Så jag har o roa mig med som alltid. Så ska väl snart slå igång lite musik :D Så kommer man igång .

Det snöade här i ca 5 min för nån timme sen så nu är där lite lite snö ute igen .

När städar ni ut julen? själv började jag ju redan på nyårsafton men annars brukar ja ha de till mitten på januari tror jag men i år är jag trött på det redan :O

Nej nu ska jag koka lite kaffe o dricka upp min första liter vatten =)



På återseende =)

kram

3 kommentarer:

  1. Dutti du e gumman o japp ja coach:ar dej hela vägen ;))) o du ska se de går bra ja ska stå vid din sida hela vägen så du kommer att lyckas hihi kram på dej & love you gumsan ;))

    SvaraRadera
  2. Jag har inte så mkt jul att städa ut, bara några värmeljusstakar som inte föreställer tomtar^^ Så snögubbar funkar ett tag till=) Sen har jag bara mina adventsstakar och stjärnor och det är ju bara mys eftersom de mörkar så fort fortf. Så de får bli uppe lite till=) Men annars brukar man ju tömma ut 13dag jul.

    Hehe, han får dricka oboy på morronen^^ Det är ju socker i det=)

    Vatten är bra, huden blir smidigare och lenare=) Mina fötter var superfina ett tag då jag smorde in dem och drack mkt vatten. Nu är det lite från och till med den saken *s* ..

    SvaraRadera
  3. Vibbe: Tack gumman ja första dagen har gått bra än så länge hihi har ätit två mål cambridge o 2 liter vatten, nu väntar middagen .. men är "hungrig" nästan hela tiden.. o toan används aktivt haha.. tack för ditt stöd love u too =) kramiz

    Anna: Okej ja de e mysigt men av nån konstig anledning så e ja trött på de nu hihi så idag åkte i stort sett allt ner bara en ljusstake kvar i hallen :D För jag har ingen lampa att sätta där den står o blir mörkt utan o vill inte ha taklampan tänd hela tiden hihi.. Ja han får komma på nåt men han hade inte tagit nåt godis idag så han e duktig :D han oxå .

    SvaraRadera