Min viktnedgång

Genväg till

25 januari 2010

Ren Kur dag 1

Dag 1

Idag är det första dagen på ren kur cambridgemetoden.
Dagen har gått bra och har inte ätit något utan enbart druckit mina drinkar o vatten o några koppar kaffe me ytterst lite mjölk i. Så än så länge känns de bra.. Lite huvudvärk har jag haft men vet inte om de beror på nåt annat =)

jag började med en banandrink till frukost , va väl lite så där god.. sen till lunch/midda blev de jordgubb.. oxå sådär .. men man vänjer väl sig och till kvällsmål blev de choklad och den e helt ok .

Får se vad de blir under dag 2.

Snart är dag 2 här och sen dag 3 som sägs vara den värsta men återstår o se vad jag tycker.

Var iväg innan o handla , mannen behöver ju ha mat så han fick gå o ta de han ville ha o en annan bara titta. Typiskt för att man vet att man inte ska äta nåt så blev man sugen på allt möjligt . Men icke så nicke ska de va ren kur så e de.

Fick en tidig födelsedags present av min älskade man så jag slipper dricka enbart kranvatten , nu kan jag göra porlande svagt kolsyrat vatten oxå =) Fick en sodastream orginal =)) Tack min älskling !!

Köpte även nån light blandning för o få lite smak på de ibland men ska försöka hålla mig till enbart vatten.

Nu ikväll har jag varit o druckit kaffe o umgåtts med kuss o Talis :D O nu sitter jag hemma i soffan o bloggar lite så ni har nåt o läsa ikväll eller imorgon bitti :P

Strax blir de titta på lite medium tror jag eller film kanske får se vad de blir.

Önskar er alla en godnatts sömn så hörs vi imorgon så berättar jag om dag 2.


1 kommentar:

  1. Klart jag ska länka!
    Vad roligt du startade ren kur i går. Då står vi på samma startlinje. Körde visserligen kombi-kur förra veckan men den större utmaningen är ju ändå ren kur.
    Dag 1 har gått, klarats av och lagts bakom oss... nu ska vi ta oss igenom dag 2! Pepping pepping!! Titta in i kväll och berätta hur din dag gått. Nu håller vi oss så vi fixar detta.
    Kram

    SvaraRadera