Min viktnedgång

Genväg till

9 januari 2010

Gula Faran =)

God kväll!

Idag har varit en fartfylld dag kan man säga eftersom dagen mest har inneburit att åka bil :P
Vid 10tiden i förmiddes begav vi oss iväg mot malmö , jag o niclas o markus som är köparen till vår volvo o kuss lillebror hihi..

Vi var framme vid lite efter 11 tiden och tittade på en gul ford mondeo =) Så rätt ok ut men vi var lite tveksamma ändå så bestämde oss för att fundera på saken o köra o titta på en annan bil i kristianstad.. men när vi precis kom utanför malmö så bestämde vi oss för att ta den gula ändå haha.. men först blev de lunch på Macdonalds.. =)

Malmööö city nästan iallafall :P
Så nu är vi ägare till den ford igen =)

Efter de blev de köra hemåt igen o inom biltema o maxi för att handla hem lite nödvändigt o gott till kvällen.

Så har ätit en god räkmacka nu ikväll oxå =) Imorgon är de åter dags för 2 mål cambridge o 1 middag hihi .. o massa massa vatten..

*****

Har ju glömt nämna o visa att jag har klippt av mitt långa hår för det var väldigt risigt o behövdes verkligen .. är dock ett tag sen men bättre sent än aldrig :P

håret bakifrån .. så gott de gick o ta kort själv haha .. har inte gjort ve håret heller utan de e självtorkat efter duschen :D

o framifrån har svart hårband i håret om ni inte ser de hihi ..

o lille killen ozzy fick oxå vara med i dagens blogg =))
Som tycker hans matte är jobbig som alltid ska hålla på o ta massa kort hihi ..

Imorgon blir de full rulle oxå misstänker jag.. då vi ska in o fixa lite me nya bilen , göra egen service o sånt smått o gott så man vet att de är nybytt på gula faran :P

nej nu ska ja fortsätta titta på rederiet innan de blir sängen o sova några timmar eller många..

sov gott mina vänner

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar