Min viktnedgång

Genväg till

3 januari 2010

KALLT!!

Idag har det varit riktigt kyligt men de har varit ganska kallt i natt så kan nog bero på det .. Skulle iväg o handla lite innan men bilen ville inte starta så fick gå in o be min älskade man om hjälp och självklart fick han igång va bara lite frusen bilstackaren hihi .. så den går som en klocka nu igen :P

Annars har denna söndag inneburit lite städning eller diskning o bäddat sängen lagt in all tvätt på sin rätta plats o plockat undan lite o sorterat filmer som hamnat lite här o där.

Skulle dammsuga o damma oxå men tror jag tar de i morgon när jag är home alone.. då min älskling börjar jobba igen efter semestern mellan jul o nyår :D Lättare o städa när man är själv hemma tycker jag .. så kan jag spela hög musik och göra vad ja vill utan o störa nån annan eller bli störd haha..

Nu ikväll blir det matlagning blir köttfärs o pasta och fortsätta titta på rederiet :D Riktigt beroende nu på de men det är en bra tv såpa som visades för typ ett årtionde sen på tv.

Nu ska jag gå ut en runda med ozzy och passa på o möta min kusin o kusinbarn =)

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar