Min viktnedgång

Genväg till

21 januari 2010

1 månad kvar...

God eftermiddag!

Är ett tag sen ja skrev har inte varit på blogghumör o har haft fullt upp med annat , i helgen var vi i blekinge och sen har det varit tvättning o städning och farit rundor lite här o där.

Idag ska jag hämta ut lite paket på affären som jag fått och sen ikväll ska jag hämta hem ozzy och hans flickvän sessan hihi . Han har ju varit hos dom nu i en vecka nästa o vaktat sis o mysan när dom varit home alone .

Imorgon är det tjejfest hos maria så lova att sessan skulle få va här hos niclas så länge så slipper hon va bland alla tjejer o allt oväsen när vi sjunger o gapar o lyssnar på musik hihi..

Idag har ja huvudvärk eller fick de för nån timme sen så tog nyligen tablett o håller tummarna för att de försvinner snart ..

Kan ni tänka er att de nu är exakt 1 månad kvar tills ja fyller 30... de kan inte jag haha.. Men har iallafall uppdaterat min önskelista .. kommer säkert på nåt mer så då fylls listan på så klart :D

På måndag börjar jag min ren kur cambridge ska bli intressant o se hur de går hihi. Denna veckan har ja i stort sett bara ätit som vanligt för ja inte har några cambridge hemma . Så i helgen ska ja äta en massa tills ja spricker nästan haha för sen blir de ingeting på några veckor förutom vatten,kaffe o cambridge.

nej nu orkar ja inte skriva mer för idag vi hörs en annan dag

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar