Min viktnedgång

Genväg till

23 januari 2011

helgen snart över...

Godkvällens mina läsare...

Hoppas helgen har varit bra hos er alla !!

Söndagkväll redan och snart ny vecka med en hel del o göra.. imorgon ska jag plugga både matte o data. Prov i word på tisdag , samt matteläxa sen ska jag tvätta i morgon kväll. På onsdag ska jag köra till skåne till systeryster för o vara med på den årliga tjejfesten som hon alltid har i januari eller har haft i några år nu hihi.. Men blir en nykter kväll för mig då jag ännu inte bör dricka alkohol så jag är duktig o håller mig till dom 3 månader man ska vänta efter operationen.

Så lagom till min födelsedag nästa månad kanske jag har provat nåt alkoholhaltig är ju inte den största drickaren precis utan de brukar bara ske lite då o då när man känner för de. Ska bli intresant o se hur man reagerar på de nu efter op.

Men första gången kommer ske här hemma så man har lite hum om hur de går sen.

Idag har vi haft en liten bilkörardag o bara varit ute o kört lite här o där o sen en sväng hemom mamma o roger där jag drack en kopp kaffe o bjöd mig själv på en banan hihi sen körde vi vidare o inom karlshamn för o handla hem lite nödvändigt.

O nu har vi varit hemma några timmar o snart är det väl dags o fixa lite middag o sen blir de film får se om ja lyckas med bondfilm ikväll då vi kollat igenom hela boxen utom dom fyra sista o dom gillar inte maken haha men jag tycker dom e bra :P ser dom så sällan då han är roger moore fantast till bondfilmerna hehe.. annars får de bli nåt annat skoj men ska nog lyckas med bond brukar få som ja vill hehe..

Ha nu en riktigt härlig söndagskväll

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar