Min viktnedgång

Genväg till

25 januari 2011

Mina Tankar är hos er!!

godförmiddag

Dagen igår var bra fram tills kvällen då jag fick tråkiga nyheter mitt lilla gudbarn Fannie har fått allvarlig diabetes typ 1 så hon blev inlagd igår på sjukhus och kommer få ligga där i 1 -2 veckor. Stackars lilla gumman bara 2 år gammal juue.. så dom ser de som riktigt allvarligt men som tur är har dom nog upptäckt det i tid.
 här har ni lilla Fannie tösen :D

Mina tankar går till dig Maria o dina barn finns bara ett samtal bort o lovar o komma o hälsa på nu när jag ändå ska ner till skåne i veckan .

O min kussinuss har problem med sin mage hoppas det inte är något allvarligt där gumman men du måste gå o kolla upp de snart juu .. tänker på dig .. ses om några dagar vi oxå saknar mina sötnosar juue.

Mycke som händer lite överallt tycker jag o inga roliga saker nånstans nästan..

idag ska jag iväg till skolan o ha möte med matteläraren o sen ska jag ha prov i data.

Så nu ska jag strax fixa till mig o sen gå ut med ozzy o sen bege mig iväg tänkte jag.

Men skriver mer senare idag när jag är hemma igen.

Ta hand om er
puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar