Min viktnedgång

Genväg till

20 januari 2011

Kärlekens tecken

God Eftermiddag !

Ja då har jag återigen fått för mig o fixa till bloggens utseende o denna gång eller återigen föll jag i kärlekens färger älskar grått o rosa :D

Snart är det ju även alla hjärtans dag o då passar de ju bra med rosa på bloggen :D

Idag har jag inte fått gjort många knop än.. men de är väl som vanligt sparkar igång mig själv nu framåt eftermiddagen .. men har inte så mycket o göra idag ändå för de blev utemiddag i går efter vi varit o handlat.

Idag ska vi göra köttfärspaj o sallad det är så gott mumsmums i magen :)

Tänk vilken tur att folk inte kan läsa ens tankar ibland för tänk hur mycket vi tänker på under en dag.. jag kan vara väldigt tankspridd o tänker på från allt från va vi ska äta till undrar hur den o den mår o va kommer hända om typ 5 år osv osv..

Men man ska inte glömma o leva i nuet o ta varje dag som den kommer för man vet aldrig vad som väntar bakom nästa dag..

Är så glad o tacksam för allt jag fått vara med om hittills i mitt liv.. även om det varit en del tragiska,jobbiga känslomässiga, idiotiska händelser oxå men det är ju tack vare allt detta man är den man är idag..

Är lyckligt lottad som är dom 3 bästa tjejerna i hela världen som mina bästa vänner.. även om vi inte pratar varje dag, varje vecka el varje månad så vet vi trots det att vår vänskap består o vi ringer o pratar med varandra som om de var i går vi prata sist.. Älskar er Vibbe,Tess o Mahia :D


jag o Vibbe <3


jag o Tess <3


Jag o Mahia <3


Har dom 2 underbaraste o bästa systrarna i hela världen Maria o Madelene oxå två personligheter som är underbara på sina sätt.. vill aldrig förlora nån av er älskar er av hela mitt hjärta.


jag o världens bästa storasyster o lillasyster


Den bästa av dom bästa är min Mamma ..

Hon är den som alltid funnits där vid min sida när jag behövt henne, ställt upp alltid, kan prata med henne om allt mellan himmel o jord, vet att hon bara är ett samtal bort.. Hon har hela mitt liv funnits där o gett mig glädje o stöd när livet känts upp o ner.. Hon ser direkt om nåt felar mig.. hon är den som gett mig den mesta informationen om min älskade pappa som jag inte minns eftersom han togs ifrån oss redan när jag var 2 år.
Utan Mamma vet jag inte hur jag hade klarat mig genom livets hårda prövningar.. Mamma är den jag alltid kan gråta ut hos, prata ut hos , krama o bara känna att hon är där är mer än GULD värt.



Jag älskar dig mamma !!


Denna fina text fick vi döttrar från mamma :

DU ÄR ALDRIG ENSAM

När stormen river, när broarna brinner
När hopp och mening, bara försvinner
När du känner dig liten, och när ingen finns där
Då är du ändå aldrig ensam, så länge jag finns här

Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg
Det spelar ingen roll var du är
Jag kommer dit ändå

Om dom du litar på sviker, om din dröm föll i sär
Då kan jag påminna dig om, hur mycket du är värd
Den där rädslan du känner, ja den är inte du
Och hur skrämmande den än verkar, så ebbar den ut

Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två
När du inte ser nån utväg, då hittar jag en ändå
Du har givit mig så mycket genom åren som har gått
Är det största man kan få, det har jag fått

Du är aldrig ensam, så länge jag andas
Så länge mitt hjärta kan slå
Du är aldrig ensam, glöm aldrig det
Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet
Ja det hoppas jag du vet

Och det vet jag att du vet

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET MIN KÄRA DOTTER!!!

Min stora stora Kärlek kom in i mitt liv för snart 7 år sedan.. han finns alltid här för mig även om han har svårt o visa känslor så har han sitt egna lilla sätt o visa de.. Vi har haft några tuffa stunder men vi har klarat oss igenom allt.. Tror att det gjort kärleken starkare för var gång.



Älskar dig Niclas o hoppas på många många fler år tillsammans med dig.


Blev visst lite djup i dagens blogginlägg men ibland blir man de o då e de bara o låta fingrar skriva :D

Tack alla mina nära o kära för att ni lyser upp min tillvaro

kärleksfulla kramar från


3 kommentarer:

  1. Hej min älskade dotter...så fin blogg du har gjort...ibland tänker jag också på att ha en sån men ...mest ett ställe jag kan prata av mig på via nedskrivning av tankar...hm...älskar dig...puss och kram från din mammi!

    SvaraRadera
  2. Åhh va fint Linda :)) Älskar dig jättemycket gumman!! :) Finns ingen bättre vän än dig.. Även om de är nästan 20 mil mellan oss.. Jag finns här för dig så gott jag kan.. Och jag vet att du också finns där för mig :) Snart ska vi träffas igen o jag längtar massor :)) Hihi... Älskar dig o vill ALDRIG i mitt liv förlora dig som vän.. Du är bara BÄST!!! Lav joo <3 // Tess

    SvaraRadera
  3. Ja du Min älskade Mizmo(ja smeknamnet du fick av mej ) .... du vet hur du ska få mina tårar att rinna hihi sååå FINT skrivet finns inga ord som kan förklara !!!
    Du e min BÄSTA vän & jag ÄLSKAR DEJ gumman & jag finns ALLTID här för dej 7 /24 de VET DU <3
    Jag LÄNGTAR tills vi ses igen & tills dess hörs vi på tele & data =)
    Massa massa kramizar LOVE YOU <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera