Min viktnedgång

Genväg till

15 januari 2011

Massa massa Snööö...

Godmorgon !

När man vakna idag o titta ut så var de återigen kritvitt på marken där de igår kväll var skrapat.. det har nog kommit ca 10 cm snö under natten :O som jag gissa på igår så lär snön stanna kvar till minst mars månad... Längtar efter våren nu o speciellt efter asfalt o inte isbana o snö ...

Idag blir det nog en lugn hemma dag , min älskling är o jobbar o kommer väl framåt eftermiddagen o sen blir de hitta på nåt o äta o ha en mysig kväll framför teven eller nåt annat skoj..

Pratade med lillasyster igår kväll hon är hos mammi så tänkte passa på o höra om hon hade lust o komma o hjälpa mig o fixa mitt hår lite klippning o färgning inför tjejfesten :D Så de ska vi boka in nån dag eller kväll i de snaraste hihi..

Idag hoppas jag att månadsblodet vill ta slut för denna gången men ropar inte hej än för tror inte på de förräns ja ser de blev ju grundlurad igår :P

Nu ska jag hjälpa mammsen o lillis lösa melodikrysset o sen blir de lite småplock här hemma som alltid ..

ha en skön lördag o ta hand om er

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar