Min viktnedgång

Genväg till

17 januari 2011

Min Tidiga -20kgs present

God Middag kära bloggläsare!!

Idag blir en del foto i bloggen från min kväll igår tillsammans med min älskade lillasyster Madde :D

Hon kom hit vid 18tiden för o hjälpa mig o klippa håret o färga det i nån fräck nyans resultatet får ni här nedan för i ett litet kollage från före till efter bilder :D



Här har ni då lilla jag innan klippning o färgning o sminkning o byte av kläder hihi

Här har Lillis plattat mitt hår för o se hur de såg o hur hon behövde klippa :D


Nu sitter man med blondering i breda slingor inpackad i folie :P såå söt man är eller inte haha



resultatet efter blonderingen...

o även bakifrån efter blonderingen blev rätt fräckt men nu hade jag bestämt mig för en annan färg för denna gången hihi så de kommer mera kort...


nu har jag fått bruna o röda slingor i håret eller mest röda o de bruna i hårbotten på utväxten :P

lillis fotta ozzykillen oxå som låg o fundera på va vi syssla me hela kvällen :D


Mellan färgningarna o klippning satt vi o snacka o löste lite korsord i mina gamla tidningar o kolla runt på datorn o lyssna på musik o drack läsk o bara slappa .. så kul att lillasyster kunde komma o hjälpa mig o fixa o dona me sin sis :D Älskar dig syrran tack för all din hjälp :D:D:D



FÄRDIG!!!

Så ja då var man sminkad o friserad o klippt o färgad :D Nu kom de jobbigaste o försöka få till några bra kort haha men kul hade vi under tiden :P

Tvingad o le o ja hatar de nästan för de blir sällan bra kort men några ble ganska OK så dom har jag lagt upp här till er oxå kan ju inte se sur ut på alla kort även om ja vill :P

från ena sidan :D

Lillasyster Madde som slängde i resterna av mitt röda i sitt hår oxå :D här ser hon ut som en BITCH...

Men kan även se så här glad o snäll ut :D:D:D

o här har hon gömt sig i huvan på sin tröja :P men ett leende ännu :D laav joo sis

Nu har jag testat fotografera mig själv .. o ännu en gång från ena sidan som ni såg tidigare oxå :D

O här är andra sidan .. känns lite ovant ännu me håret men snart har man vänjt sig vid att ha nya färger :D o är hel nöjd med resultatet :D

detta är min lite tidiga -20kgs present till mig själv :D har ju dock ca 2 kg kvar o tappa för o va på -20kg :D

Tack än en gång Lillasyster för att du ville komma o hjälpa mig o fixa o dona me mitt hår :D

Får väl se om du får noppa ögonbrynen på mig nästa gång så du blir nöjd hahaha.. men längtar absolut inte för de gör ju ONT.. hihi puss o kram älskar dig.

Så nu är man stylad inför tjejfesten den 28e januari :D

Efter syrran kört hem vid tolvtiden inatt så hade mannen min vaknat o var hungrig så då fixa vi nåt o äta o åt nattamat :P sen blev de sängen men somna nog inte förrens vid halv 3 tiden.

Så lite seg är man idag o jag kan tänka mig att min make är ännu mer seg o trött idag så tror han slocknar tidigt ikväll.

Nu är det snart dags o fika igen.. o sen ska jag slå in lite saker som jag har sålt o åka ner o posta dom :D Sen får man ta o diska undan o röja undan här hemma , komma på dagens middag m.m. finns alltid o göra :D

Imorgon ska jag in till skolan o få lite information o starta nya kurser m.m. så man kommer igång med det oxå så man får lite pengar :D

Ha nu en underbar måndag o var rädda om er

Puss o kram


1 kommentar:

  1. Gud va snyggt ditt hår blev. Gud va duktig du har varit och hur har du lyckats gå ner alla dom kilona? Vad är din hemlighet. Jag måste bara säga det igen. Jag bara älskar färgningen och klippningen. Kramiz

    SvaraRadera