Min viktnedgång

Genväg till

19 januari 2011

Plugg...

Hej på er !

Tänkte skriva igår men glömde bort igen framåt kvällen då det blev filmmys med mannen.. först en bondfilm o sen kolla vi på kickboxer på teven.. svårt o undvika o spana in van dammes kropp ju haahahha :P

Nä men jag gillar faktiskt såna filmer .. har alltid gjort är väl lite pojkflicka i mig kanske hihi men har aldrig varit jättemega tjejig utan gillar de mesta i filmväg förutom för mycke fantasy o science fiction de är inte min grej ..

Igår var jag på skolan i karlshamn o skrev in mig på matematik A kursen samt prata me min datalärare .. ligger ju efter me dom datakurser jag starta förra terminen då jag inte hade den orken som ja ville efter operationen. Så nu ska jag försöka bli av me dom så fort som möjligt.. Vilket innebär en del prov inom kort.. Redan på tisdag nästa vecka ska ja ha mitt första prov för i år o sen får ja jag samma dag uppgifter som ska skickas in senast på fredagen nästa vecka o sen ett prov igen på måndagen.. Så blir stressigt framöver men skönt o bli klar oxå.

Eftersom jag ännu inte vet om o vad jag skulle kunna tänka mig läsa till så blir de lite diverse kurser i stället för o antingen lite repetition eller lära mig nåt nytt.

Nu ska jag snart fortsätta här hemma o plocka undan lite här o där o försöka komma på nån middag till kvällen.

Önskar er en underbar lill lördag

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar