Min viktnedgång

Genväg till

14 januari 2011

Trötta Mig !!

Näää minsann har man gått o trott hela dagen att äntligen är mensen slut har inte haft ont i magen o inte haft någon mens bara pytte lite så tänkte jaaa äntligen slut.. helgen räddad haha .. men tror att jag sket i de blå skåpet nu.. för nu ikväll efter middagen då kom värken tillbaks i magen o nu har de rasslat till igen... TA SLUT NUUU vill inte mer nu juu bra för denna gången ...

såå då fick jag gnälla av mig lite på månadsblodet oxå haha..

Har precis varit ute kvällsrundan med ozzypozzy o nu ska ja krypa ner i soffan en stund o se om där e nåt o titta på på teven. Mest troligt inte men men får göra ett försök iallafall.

Mannen har gått o nannat kudden för ca 1 timme sen han var trötter ikväll o ska jobba igen imorgon.. jobb jobb jobb men så länge han orkar så får han göra de.. får hoppas han är lite piggare i morgon så vi kan umgås lite iallafall mer än 2 h per kväll hihi

Nä nu har jag inget mer ovettigt o skriva om o inte vettigt heller för den delen så säger

godnatt o sov gott mina vänner

kramizz

1 kommentar:

  1. Skönt att de går bra med saker och ting och att du har fått montan tillbaka^^ Även om montan inte är en kul grej.... jag sj. tar p-spruta nu, men det är nog inget jag rekommenderar dig som har varit utan mens så länge och som ev. vill ha barn inom snar framtid.

    SvaraRadera