Min viktnedgång

Genväg till

24 januari 2011

Var de så krångligt då ??

God middag gott folk!

har suttit o gjort lite datauppgifter o för träna inför provet i morgon eftermiddag.. Samt tittat i matematik boken.. Allså jag måste erkänna att jag minns inte att det var så mycket "Avancerat" i matematik A på gymnasietiden.. Men de kanske de var fast jag har förträngt de eller glömt bort det är ju ändå ett x antal år sedan man gick på gymnasiet. host host hahaha

Men men det går nog de också när man väl kommer in i det igen.

Tog mig en liten paus nu i läxläsandet men får sätta fart om en stund igen så jag blir klar med de jag ska va klar med tills i morgon.

Som jag skrev igår så fick jag som jag ville angående filmvalet på kvällen så det blev Goldeneye med pierce brosnan så nu ska jag bara se dom andra 3 sista med han oxå :D

Dagens middag blir kött o ris gott gott i magen :D längtar redan :P

Sitter o funderar på om vad mer man kan hitta på med sin blogg här på blogspot får nog ta o kika runt lite på google där hittar man ju de mesta .

Kommer inom kort göra ett inlägg om min operation o tiden efter :D

ha nu en bra dag så hörs vi kanske senare igen nu ska ja dricka java o äta macka igen :P

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar