Min viktnedgång

Genväg till

26 januari 2011

Sätt Fart dååå !!!

Godmorgon Världen!
Här har man sovit som en kratta vaknat flera gånger o vänt o vridit på mig.. undrar om de e för att jag inte tar mina "lugnande" tabletter på kvällen.. men de gör jag ju bara ibland.. men kanske sover jag bättre om ja tar en varje kväll ändå.. hm.. får tänka på saken o kanske testa.

Vakna lite över 8 o tänkte lika gärna o stiga upp men har inte fått gjort nåt än mer än ätit frukost o dricker kaffe .. ska uppfinna en kopp som håller värmen längre haha.. för jag glömmer ju bort o dricka de mellan varven o då blir de kallt.. och det är inget gott.. så då får man fylla på o fylla på..

Har pratat med gumman idag oxå via chatten på facebook och dom väntar ännu på besked på om det verkligen är diabetes lillan fått eller det bara är en infektion i kroppen. Håller tummar och tår för att det är det sistnämnda men man vet ju aldrig. Tänker på er och kommer snart och hälsar på !!

Jag har ju lite och fixa med nu inom det snaraste ska diska undan , leta kläder, packa lite och köra hem till mammsen och byta bil och rasta vovven passar jag på då oxå innan vår långa färd ner till skåne . Vädret är ju verkligen inte på min sida idag.. igår kväll börja det snöa plus minusgrader och idag är det några minus ute än och snöar lite lätt. Men får hoppas att dom stora vägarna åtminstone är fina .
Tar med mig mina läxor så jag får jag roa mig med dom mellan varven hemma hos syrran :P Annars är jag nog inte härifrån innan mörkret infallit.

Provet gick bra igår missa en enstaka sak men kom på det när läraren fråga så det såg bra ut enligt han. Skönt för hade inte kollat jättemycket i boken hehe.
Sen på tisdag är det dags igen för ännu ett prov men skönt att få igång de så jag blir av med lite av allt jag har kvar och göra.

Det krångliga blir när man går över till excel och powerpoint för dom är man inte lika van vid som word. Men det går nog bra det oxå.

Nähe om jag skulle ge upp skrivandet för stunden och få fart på baken o få nåt gjort.

Ha en bra dag hörs o synes senare

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar