Min viktnedgång

Genväg till

15 januari 2011

Beslutsångest undrar ni som kanske varit inne o kikat här dom senaste dagarna ... jaa men de är ju så kul o testa o se vilken bakgrund man gillar bäst osv o hittar nya hela tiden.. men får väl se hur länge denna får stanna nu då.

Har precis lagt till en widget angående min viktnedgång så har man lite koll här oxå :P

Nu måste ni vara chockade över att plötsligt har jag skrivit 4 inlägg på 2 dagar.. men sånt är de ibland.. Får hoppas jag håller mig kvar o bloggar lite varje dag nu så jag får igång min blogg igen :D

Har ju varit orkeslös o inte känt att jag haft nåt vettigt o skriva om men jag skriver ju ändå just nu utan nåt så där jätte vettigt utan tja bara för o ha nåt o göra helt enkelt så fixar o donar ja lite med min blogg.

ha en bra eftermiddag o kväll kanske hörs vi igen vem vet ..

kraaamizz

1 kommentar:

  1. HURRA så kul du bloggar igen då har jag en bra blogg att läsa =) GO GIRL =) Miss you kramiz <3

    SvaraRadera