Min viktnedgång

Genväg till

3 april 2011

Vilodag???

Söndag o den så kallade vilodagen för en del men det gäller sällan mig för det är tydligen oftast på söndagar jag får för mig att storstäda hemmet så det har jag roat mig med några timmar nu på eftermiddagen , förmiddagen slappa jag som vanligt :P

Maken jobbar idag så dyker väl upp om några timmar <3

Klockan är snart 15 o jag steg kl 8 fattar inte vart tiden tog vägen idag .. eller alla andra dagar oxå förvisso..

Så något annat nytt har det inte hänt här.. har känningar i magen att det nog snart blir en röd vecka igen.. den har hoppat över en månad nu sen sist så får väl se hur det blir.

fick ett tips av mamma innan idag om nån salva man kanske skulle testa mot mina eksem,klåda osv.. har ju snart provat det mesta tror jag haha men men testa kan man ju .. va nån som blivit intervjuad på aftonbladet som testat o blitt av med sina eksem.. dock hade han det bara i ansiktet o händer har jag för mig .. en annan har det typ över hela kroppen från o till.. så en 100ml flaska kosta 149kr.. undrar hur länge den håller haha..

Imorgon eller nån dag i veckan måste jag ta mig till apoteket för o hämta ut mer salva o lotion o vitaminer och maken ska hämta ut sin allergimedicin för nu börjar ju snart allt blomma o grönska till höger o vänster och han har redan börja känna av lite i ögonen iallafall..

Förresten nån som vet om man vågar prova något som gått ut i datum när det gäller ögondroppar(allergi) bästföre jan 2011 .. oöppnad .. ???
så typiskt .. köpte nog för mycket förra året haha..

Ha en fortsatt trevlig söndag o ta hand om er

kramizar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar