Min viktnedgång

Genväg till

14 april 2011

Snart dags !

Godmiddag!

Hoppas ni haft en bra dag hittills o att den fortsätter förbli bra resten av dagen oxå så klart !

Redan torsdag och snart är det helg igen .. helgen är nog rätt fullbokad om allt går som planerat.. på lördag är väl planen att vara hos mamma o roger hela dagen och hjälpa dom byta bromsar m.m. på bilarna byta från vinterdäck till sommardäck o vi önskar oss fint väder så vi kan grilla massa gott gott :D

Söndag ska jag och mamma o våra busfrön till hundar åka ner till skåne :D min första anhalt blir hos gumman Mahia :D där jag o ozzy stannar till måndag o umgås o myser är ju evigheter sen jag träffa maria o barnen en längre stund förutom några timmar innan jag fått köra hem till blekinge igen så denna gång blir det första stoppet för min del.. o eftersom jag inte har egen bil denna gång så släpper mammi av oss där och sen fortsätter hon sin färd till mormor , på måndag kommer mammi o hämtar mig o ozzy igen o sen blir det hem till storasyster o umgås med henne innan hon åker iväg ( därför jag ska ner.. ska "passa" barnen haha )
så tisdag eller onsdag blir det umgås med kussilussi Tess :D o barnen där( om hon kan o vill så klart :P )
, på torsdag är det dags för oss att köra hemåt blekinge igen men innan dess blir det att hälsa på hemma hos lillasyster m familj .

Så man kan ju så smått säga att det blir full rulle som vanligt när man är i skåne.. finns fler man skulle vilja träffa men tiden räcker ju inte till så väljer dom jag mest känner jag vill o behöver träffa denna resa :D

Är stressfaktor 100 när man ska åka ner till skåne o det är nåt min kropp inte gillar men den gillar ingen stress alls o även om jag försöker låta bli o stressa så stressar nog fan kroppen ändå.. så som den ser ut hehe.. Man vill så mycket men hinner inte så e de bara o inse..

Men för en gångs skull har jag planerat lite o det kanske funkar bättre än o inte riktigt veta var ska man bli av idag o i morgon osv osv ..

Så idag eller imorgon måste jag tvätta så man har fått gjort det oxå innan man reser iväg :P

o den vanliga städningen står på schemat idag o komma på vad sjutton det ska bli för middag denna dag..

ha nu en fortsatt bra dag så hörs vi framåt kvällen igen om jag kommer ihåg o uppdatera er :P

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar