Min viktnedgång

Genväg till

3 april 2011

23. Mina ambitioner

Trög som många andra kanske så fundera jag ett slag på vad nu ambitioner är.. googla det oxå och kom fram till det jag själv satt och funderade på från början att det är väl vad man vill göra med sitt liv,drömmar m.m.

Så mina ambitioner är att fortsätta gå ner i vikt, få rätsida på ekonomin, kunna hitta på nån spontant nån helg utan att behöva fundera på pengar , resa utomlands, skaffa hus på landet långt från andra grannar

( fast vet inte om jag vill om några år för jag vet att min älskade vovve inte kommer finnas i flera år till utan kanske högst 4år om vi har tur.. han börjar ju bli till åren.. o jag har sagt att jag inte ska ha fler hundar efter Ozzy.. fast man vet ju aldrig men det lär dröja ett tag /några år iallafall.)

o till sist men inte minst få leva ett fortsatt lyckligt liv tillsammans med mannen i mitt liv , min älskade make <3

kramizar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar