Min viktnedgång

Genväg till

2 april 2011

Hur gör man????????????

Det är min stora undran.. hur ska jag lyckas med att sluta klia sönder min kropp.. när det kliar konstant hela jävla tiden nästan.. o de enda ja får som svar från läkaren är att det är självförvållat.. jo jag förstår till del att det är självförvållat eftersom det är jag som kliar mig sönder o samman.. små röda prickar/sår på ben,lår,rygg,armar,mage osv.. jag smörjer mig,tar antihestimintabletter men inte fan slutar de klia för de.. jo stundvis kanske .. o sen har jag ju antagligen lyckats göra det till en "ful ovana" att klia fast de kanske inte kliar.. men va fan en skorpa den pelar man ju gärna väck o sen är rulliansen igång .. nä fy fan va jag trött på min hud just nu.. o inte fasiken har jag några pengar så ja kan gå till dr heller men varför ska jag?? får garanterat samma besked igen .. sluta klia o smörj smörj smörj.. jomen visst jag slarvar ibland med smörjningen men när jag smörjer mig då kliar det nästan mer ibland för ena stunden är man torr som öken o de kliar pga det.. andra stunden smörjer man in sig o då känns de för fett eller klibbigt ett tag o då kliar de för de.. jag blir så in i helvetes jävla trött .. ursäkta svordomarna men de e så jag känner just nu.. vill ju knappt visa mig utan kläder ens för maken..

Nä på måndag får ja hämta ut nya smörja o prova åter igen o sköta mig o smörja var eviga dag.. o se om de hjälper annars får ja väl be om remiss till hudkliniken när jag blitt miljonär..

Kan det va stressrelaterat.. tja antagligen.. men vet inte va jag är stressad för förutom att jag antagligen har inre stress som jag inte riktigt kan placera på varför.. men det är garanterat mycket ang pengabrist, vill börja jobba, stress över många små saker som man inte tänker på o som inte syns utåt utan det blir kroppen som skriker att det är nåt du måste göra,fixa,osv osv..
jag är ju nickelallergiker men jag har inget nickel på mig.. äter inte mycket som innehåller nickel.. så det tror jag inte de beror på denna gång..



Blev väldans gnäll här men bara kände att jag måste skriva av mig.. o det är ju min blogg så jag skriver va sjutton jag känner för.. tänkte lagt ut bilder oxå men de struntar ja i .. vill inte se eländet haha..

kommer ett normalare inlägg lite senare kanske :P

ha en trevlig lördag

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar