Min viktnedgång

Genväg till

1 april 2011

Fredagsmys =)

Ja då var det fredag igen :D

o ny månad .. har ni blivit lurade?

det har inte jag blivit iallafall inte än..

igår kväll kom lillasyster o hälsa på så vi satt o snacka en massa och hon fick låna en hel del filmer o tvserier som jag redan sett :D så har hon lite sysselsättning ett tag framöver hon oxå :P
Sen tittade vi på Final destination 2010 eller 2009 kommer inte ihåg .. i vilket fall så är det den sista av final destination filmerna :D Den var rätt bra den oxå precis som dom andra.  har ju haft den i evigheter men inte sett den förrens i går .

Så syrran körde hem (till mamma) igen vid kvart över tolv o sen gick ja in o la mig o titta en stund på csi ny o sen somna jag gott.

Idag har jag hunnit så mycket ännu mer än suttit vid datorn, ätit frukost, o nu äter jag igen.. har pratat med maken o chattat med kussinuss :D senare blir det röja undan disken från gårdagen o sen när maken kommer hem så blir de iväg o handla lite .. gubben vill ha sitt fredagsmysgodis haha.. sen blir de hem o fixa middag blir lätt lagat ikväll bullens korv med bröd.. gott gott o enkelt o göra :P 



ha en trevlig april dag trots att det här e mulet som vanligt hehe men nu närmar sig våren med stormsteg :D

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar