Min viktnedgång

Genväg till

2 april 2011

22. Smeknamn du har och varför

Smeknamn: Mizmo, gumman,lilla,sis,käring

Mizmo = det namnet valde jag o gizmo(vibbe) för hon kallades för gizmo när vi börja umgås o sen tyckte vi att ja oxå skulle ha nåt liknande o efter lite fundering så kom vi fram till Mizmo :D så det är mest hon som kallar mig för mizmo :D

Gumman: ja det kallas jag av några kära vänner hihi

Lilla = ett annat namn för Linda i barns mun , tror det var Nikkie som började med det när hon var liten o sen dess har det blivit Lilla för dom flesta småbarnen o även föräldrarna kallar mig för det mellan varven hihi..

Sis = säger sig själv tror jag så nåt varför behövs nog ingen förklaring på

Käring = maken´s smeknamn på mig ibland haha

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar