Min viktnedgång

Genväg till

13 april 2011

Bortkörd från hemmet

Godkväll!

Idag har jag varit uppe sen 06,30 skulle ju var på läkarstationen 7,45 så upp tidigt o äta frukost o klä sig o morna sig lite.. sen packa jag in mig o vovven min i bilen o begav oss..

Jag fick göra ekg, blodtryckskoll igen och lite blodprov för o kolla om jag saknar nån vitamin eller nåt.. men allt annat såg bra ut o mest troligt har det varit i samband med menstruationen som jag svimmat.. eftersom det varit så båda gångerna..

Så jag är Friskförklarad hehe.. fast maken höll inte med han sa att dom måste missat kolla huvudet.. men då fick han igen för jag sa att då är inte du heller frisk för du är ju gift med mig hahaha..

Efter doktorn körde jag hem till mammi o fika o umgicks , sen blev det iväg o handla med henne o fixa lite ärenden o hämta Rogers bil i skogen m.m. så dagen flög i väg som alltid.. på eftermiddagen när vi tänkte köra hem så blev det bra tajmat att jag plocka upp min make o körde o lämna han vid hans bil o sen kunde vi köra hem igen.. så var inte hemma förräns vid 18 tiden tror jag .. sen umgicks ja med maken , fixa middag, kolla film o snart blir det sängen o sova gott..

ha en trevlig kväll o sov gott :D

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar