Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2011

Jaha vad gör jag nu då ?

Godkväll!

Ännu en dag till ända o mörkret närmar sig men än så länge är det ljust ute :D känns att våren o sommaren är på god väg när det är ljust ute kvart i åtta på kvällen :D

Idag har jag varit hos mamma igen, skulle ju rensa ur vår bil o städa den osv..

Men först blev det kaffe och kaka :D
Sen hjälpte mammi mig med röjningen av bilen o dammsugning m.m. tack för din hjälp mamma.. du e så envis men jag är tacksam för din hjälp.. men håller tummarna för att du inte har allt för ont i morgon hihi :D <3

Fick yrsel när jag hoppa av bilen så mamma tog blodtrycket på mig med en sån man sätter runt handleden som hon har införskaffat sig för några år sen. Visa sig att jag har tydligen lågt blodtryck det låg på 114/68 , så kanske därför jag får yrsel flera gånger om dagen ibland, känner mig trött konstant, svimmat några gånger m.m.

Men verkar inte som det finns så mycket man gör åt det.. just lågt blodtryck.. så det är samma här .. drick mycket o ät ordentligt o rör på dig.. jajaja jag ska .. försöker ju så gott jag kan .. men visst ibland slarvar jag.. (glömmer bort) ska tatuera in DRICK på handen eller nåt haha

Nu ska jag gå ut på min kära balkong o ta lite "frisk" luft..

vi hörs o synes

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar