Min viktnedgång

Genväg till

15 april 2011

Vet ni vad ???

Godkväll !

Ja vet ni vad.. tror nog de flesta vet om det redan men kanske nån stackare som missat det helt o hållet..

....

.....

.....

Nyfikna?

...

nu har ni varit nyfikna helt i onödan för det ända jag tänkte skriva var att det är Fredag igen o helgen är här åter igen.. :P


Idag har jag haft "fredagsmys" med tvättstugan.. under eftermiddagens flesta timmar men nu är allt klart och inlagt o upphängt med andra ord allt är på sin plats .. förutom att det hänger lite byxor här o där på stolar o dörrar :P som ska torka innan de får återgå till sin ursprungsplats.. galgen i garderoben.

hade tänkt städa oxå men har latat mig idag så har precis diskat undan o gått en runda med strömlösa dammsamlaren .. ekonomisk kanske ja kan säga att jag varit.. eller helt enkelt lat o inte intresserad av att dra fram dammsugaren o bråka me den som vanligt hehe.. så lite smulor i hörnen får ja stå ut med tills jag offrar mig för min kära dammsugare.

Sitter nu och bloggar så klart , men väntar även på att maken min ska ringa o säga att han är på G hem.. får väl se om det blir att han vill åka o handla lite oxå eller så blir det nog bara o fixa middag o kolla lite teve och sen ska han säkert spela lite hehe... men han ska även ha fredags*mys* med mig så de så ..

imorgon blir det en hel dag på ett annat ställe i blekinge .. hos min kära mammi o roger o lille jack hoppas på fint väder så vi kan grilla nåt gott :D

O sen är det inte många timmar kvar innan det är dags för mig o mamma o vovvarna att bege oss ner mot skåne :D

Ringde gumman Maria häromdagen för o höra med henne vad hon hade för sig på söndag , hon kom inte på om det var nåt dom skulle.. så jag fråga

" tänkte höra om det går bra att jag o Ozzy kommer o hälsar på o stannar till måndag?"

hennes svar:
"Jaaa dum fråga och hade jag haft nåt planerat hade jag ställt in det "

:D:D:D:D såna svar gillas skarpt .. då känner man sig verkligen önskad o välkommen hihi.. o kommer nog kännas ännu mer när vi är framme på söndag lär ju va minst 2 barn som slänger sig i famnen på mig och nybryggt kaffe som väntar :P sen är det bara o öppna truten o stänga igen den igen om några dagar .. så gör man när man inte träffas så ofta så vet ni det.. uppesittarkvällar/nätter samt kaffe eller coca o nikotin så klart o i gott sällskap o massa massa snack om allt från idioter till skostorlekar haha ..

det är vid såna här tillfällen när man åker iväg en viss tid som man önskar man kunde göra dygnen längre på nåt vis så man hann med ännu mer :D men men man får ta det som det är och har ju träffat några av mina andra nära o kära lite oftare än vissa så får försöka göra det bästa av tiden helt enkelt..

Sol Sol Sol vill jag ha mer av i morgon !!! håller tummar o tår o ber till solguden att lyssna .. sol i blekinge tack helst runt omkring karlshamn med omnejd :P


Nähe nu ska jag återgå till nån annan sysslapyssla

ha en trevlig o mysig fredag och ta hand om varandra

puss o kram


1 kommentar:

  1. Fin blogg Linda. Riktig påskkänsla får man här.. :)))
    Ha nu en fin och Glad Påsk. Kramiz <3<3

    SvaraRadera