Min viktnedgång

Genväg till

8 april 2011

Drick mycket, motionera ät ordentligt...

Godkväll kära bloggläsare!

Då var det dags för fredag igen och kvällen är redan här..

Det blidde ingen ny bil =( men vi får ha den vi har tillsvidare så får vi se vad som händer sen..

Har pratat med sköterskan idag och berätta om att jag har yrsel o svimma i tisdags osv.. Hon sa som jag själv trodde o har läst om .. att jag ska dricka ordentligt och motionera o så klart äta ordentligt.. men fick en tid på måndag iallafall för att kolla mitt blodtryck både stående o liggande..

Har precis gjort lite chokladbollar så man kan ha nåt gott o tugga på ikväll.. är chokladsugen idag tror det måste bero på mensen hehe.. så de får väl bli en boll eller nåt.. mycket mer än så orkar man väl knappt :P

Har även köpt lakrisal som jag fick tips på igår som kan hjälpa mot lågt blodtryck.. har faktiskt känt mig lite piggare sen jag tog den för nån timme sen .. så vem vet de funkar kanske med lakrits :D

Nu ska vi se snart kolla på "så ska det låta" har jag bestämt :P

Så ni får ha en underbar kväll och helg

kramizar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar