Min viktnedgång

Genväg till

5 april 2011

Oops I did it again :O

Godkväll mina vänner!

Denna dagen börja med att jag vakna med huvudvärk.. (alltid lika kul) så tog två panodil o drack lite , sen gick som i vanlig ordning ut med ozzy på hans morgonrunda, träffade på Monica (vicevärden) där ute och stod o prata om lite allt möjligt och ozzy fick godis av henne som vanligt :D Efter en ca 10-15 min börja ja känna mig konstig i huvudet.. men rörde lite på mig o tänkte de försvinner nog.. efter en stund sa jag till monica att jag måste gå hem känner mig konstig.. känns som jag ska svimma.. så hon börja följa mig hem men vi kom 2 meter kanske sen svimma jag.. vaknar till direkt tror ja av att monika säger högt "neejj" o ozzy skällde så jag tänkte att nu kom det säkert en annan hund.. men som tur var, va det inte så .. utan monica ville jag skulle släppa taget om ozzy så hon kunde hålla han..
Tydligen höll jag ett krampaktigt tag om kopplet trots att jag svimma.. låg där på marken o hon fråga om hon skulle ambulans.. jag sa nej.. det går snart över bara jag får vila lite .. hon tillkalla hjälp så några andra grannar på området kom fram oxå o fråga hur det var med mig o hjälpte mig upp efter en stund.. kände några sekunder senare att de börja snurra i huvudet igen.. så satte mig ner på marken igen.. sen fick ja förklarat om operationen.. o dom trodde då att det kanske var ett sockerfall eller nåt liknande.. fick en godis bit och nästan direkt börja jag få tillbaks färgen i ansiktet. ( dom sa att ja va likblek först)
Sen följde monica o en av dom andra mig hem , ozzy gick med monica så jag slapp hålla han..

När jag kom upp sa dom åt mig att äta nåt och sen vila..

jag åt en macka o prata med maken som fortfarande var hemma.. o sen ringde jag o prata med mamma o berätta va som hänt.. o sen bestämde vi att hon skulle komma o hämta mig o ozzy för jag skulle hjälpa henne med datan o sen skulle vi köra o handla lite.  så hon plocka upp oss här vid 11tiden.. sen hem till mamma o fika o titta på 2 filmer o fixa datorn mellan varven.. o till slut iväg o handla,så var inte hemma förräns vid sjutiden nu ikväll.

Har känt mig trött o lite konstig hela dagen men det är väl inte så konstigt med tanke på dagens början.. samt att jag har mensvärk så den kommer nog igång snart oxå.

så nu blir de sängen o vila :D

 Jag sköter mig mina måltider men har ju fortfarande problem att få i mig 2lit vätska varje dag .. så vet ni de så ni behöver inte skälla på mig har redan fått höra det några gånger idag.. o hädan efter äter jag nog frukost innan morgonpromenaden.. även fast jag gjort som jag gjorde denna morgon i flera veckor o det har funkat utan problem..

kramizar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar