Min viktnedgång

Genväg till

6 april 2011

Frånvarande ?

Godkväll kära bloggen !

Idag har man varit frånvarande från hemmet större delen av dagen igen .. åkte med maken i förmiddes, först hem till mamma o lämna ozzy o sen vidare till skogen där maken jobbar , han behövde lite hjälp o laga en sak som gått sönder .. sen åkte jag med han några rundor i skogen.. men satan i gatan va jag hade ont i magen efter en stund av allt hoppande o studsande hit o dit haha.. mensen kom igång ordentligt idag.. så värken gjorde sig väldigt påmind. Så beslutade efter några timmar att åka hem till mamma i stället o ta det lugnt.. Så maken körde mig dit :D

Så det blev fika med mammi igen och se en film .. idag blev det cop out .. den var rolig :D actionkomedi med bland annat bruce willis.

Sen vid fyratiden kom maken o hämta mig igen , dags o köra till apoteket o gynna dom lite.. hehe retligt värre att dom inte hade min kortisonsalva.. slut hos leverantören så dom har ingen aning om när dom får hem dom.. JÄTTEBRA!! då blir ja ju av med mina eksem .. eller INTE.. men va ska man göra.. bara o gilla läget o klia sönder sig lite till...

får väl se om ja kan få en telefontid till min dr o höra om det möjligtvis finns nån annan kortisonsalva ja kan ha så länge ..

sen åt vi pizza ute idag.. kändes ju lagom pinsamt o lämna 3 kvarts pizza typ hahaha snacka slöseri på pengar.. okej ja åt lite mer än en kvarts bit men inte mycket.. barnpizza kosta lika mycke som vanlig.. så det kunde ju kvitta.. därför äter ja sällan ute eller speciellt pizza ute för de kan ja inte äta så mycket av ..

o nu sitter jag hemma i soffan o slappar o har precis tagit en alvedon till mot värken i magen.. maken har nog slumrat till låter de som..

Slog i mitt knä igår antagligen när jag ramla omkull o svimma.. så det ömmar bra o ett fint blå märke är på G.. annars mår jag väl hyfsat bra förutom att ja känner mig slö o trött o magvärken så klart.. men det kommer nog med månadsbesöket antagligen :P  det har ju hoppat över en månad nu oxå sen det kom igång igen i november.. men hoppas ändå på att de inte håller i sig så många dagar även denna gången.

Ozzy sover hos sin "mormor" i natt för jag ska ändå dit igen i morgon o städa ur vår bil både in o utvändigt om nu vädret tillåter.. ska iväg o lämna den på fredag .

Ha nu en trevlig kväll

kramizz


2 kommentarer:

  1. Anna i Mossahus =)6 april 2011 kl. 21:07

    finns de inte fler apotek?

    SvaraRadera
  2. helt slut här i karlshamn så då får ja åka till nån annan ort längre bort antagligen ..

    SvaraRadera