Min viktnedgång

Genväg till

27 oktober 2009

Lyckligaste!

Godkväll!

Sitter här i soffan och surfar rundor på nätet på min nya laptop jag fick idag av min älskade man !! Älskar dig för evigt och för alltid.. :D:D Går inte att beskriva hur glad jag är .. JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI .

Den är förvisso inte sprillans ny men är knappt använd och är i mycke bra skick. Vi har ikväll formaterat om den och installerat om o gjort uppdateringar osv på den :D Tack för hjälpen min underbara älskling.

Så nu har jag en bärbar dator som jag kan ha med mig när jag ska iväg osv. o när jag vill slappa i soffan istället för framför den stationära datorn hahaha.. Helt perfekt tajmat var det oxå eftersom jag den 23 november åker tåg en bra bit upp i landet till min vän gizmo .. Vi har inte träffats på flera år känns de som .. utan bara haft telefonkontakt o över msn. Så det ska bli så himla skoj o komma upp o hälsa på .. Kommer stanna i 2 veckor och hjälpa henne med julpyssel och julpynt m.m. umgås o ha trevligt och prata prata prata kan jag tänka mig att det blir oxå. Så nu har jag en dator att ta med på resan så jag har nån sysselsättning i 15timmar typ hahaha .

Så jag kommer befinna mig på annan ort mellan den 23 november till den 8 december då jag åter kommer hem .. Kommer vara tomt utan mina älsklingar men de går de oxå är ju bara bra att vara ifrån varandra lite då o då . Men detta kommer bli den längsta tiden vi varit ifrån varandra sen vi blev ett par för 5 år sen . Men som tur är finns de ju mobil och hemtele och internet :D

Har redan börjat fundera på vad ska jag ha med , vad får jag inte glömma, vad behöver jag köpa ,vad har jag.. behöver jag ta me ditt o datt hahahaha.. jaja har tid på mig o fundera o leta o fixa o dona iallafall.

Idag har Maria o Fannie varit här och hälsat på .. lika trevligt som alltid, blev massa snack o bus me Fannie o kaffe o fika hihi.

Igår var vi o storhandla så man har de avklarat men blir lite mer shopping till helgen misstänker då vi inte köpte allt vi behövde . Sen blev de fixa middag och titta på film o slappa på kvällen.

Nehe nu hinner jag inte skriva mer för jag chattar på msn samtidigt o mina svar dröjer nog haha.. så nu ska min koncentration va på msn en stund. Plus att jag ska se om de är nåt mer jag behöver ladda hem till datorn eller jag redan fixat de mesta.

ha en trevlig kväll

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar