Min viktnedgång

Genväg till

9 oktober 2009

Helg

Fredag!

Veckan har rusat iväg med en väldans fart precis som alla andra veckor!

Snart fyller min älskade man år 1 vecka kvar i morgon :D

Har fortfarande den jobbiga tråkiga envisa hostan o snuvan kvar o hoppas på att de snart försvinner är så tråkigt... hostar halva nätterna så somnar inte förräns typ vid halv fyra fyra.. o sen vaknar man 20ggr för att man hostar.. har sovit på soffan några nätter i veckan för att älsklingen ska kunna få sova i lugn o ro..

I helgen ska min älskling upp till sin svärmor o company ska jobba lite där.. Men jag o Ozzy stannar hemma för vill inte lämna bort ozzy bara så där rakt upp o ner o vi kunde inte ta med han till mamma nu för lillasyster o hennes vovve Nalle e där oxå så blir lite trångt i deras lilla hus med två bamsehundar hihi ..

Så vi får åka upp nån annan helg igen senare så ja o ozzy oxå kan följa med :D

Så jag ska bara njuta av "gräsänkehelg" med wallander filmer ,städning,data o slappa o umgås me min vovve.

Nej nu säger magen ifrån.. !

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar