Min viktnedgång

Genväg till

19 oktober 2009

Nu!!

Nuuu var det väldigt längesen jag var här o skrev igen.. Hinner inte med känns som de var i förrgår jag blogga men det är nu 10 dagar sen..

Sen sist så har de väl hänt en del men inget vidare intressant kanske.. dagarna går som vanligt väldans fort och man sitter här vid datorn och fixar o donar på sina spel man är "beroende" av och sen städar och fixar man i hemmet, ute med vovven, handlar ,pratar i tele ,tittar på teve, äter och sover gör man oxå då o då.

Har ju varit förkyld med den där kända jobbiga hostan jag alltid får !
Men nu äntligen har den i stort sett försvunnit helt .. Tack o Lov!!

Så nu hoppas man på att slippa bli sjuk nåt mer den närmaste tiden. Men med min otur som alltid så har jag en ny förkylning under julhelgen. Så vi får väl se om det stämmer även detta år.
Som tur är ska vi som vanligt bara vara hemma i lugn o ro o fira julafton. Lillejulafton ska vi nog upp till Svärföräldrarna och äta julmat med dom osv. Så min älskade man får med sig "mammas julkorv,dopp i grytan och bröd" haha..

Längtar redan efter julmaten när man pratar om de här.. ojojoj.. Men de får allt vänta 2 månader till .

En av mina bästa vänners dotter är nu på akuten för hon trilla o slog huvudet i lördags tror jag de var och blev idag yr och hade huvudvärk m.m. Så vi får hoppas att det bara är en hjärnskakning och inte nåt allvarligare. Så sitter nu och väntar på att få besked på hur det går och om hon får stanna över natten på sjukhuset.
Tänker på dig Bella! Krya på dig!

Annars idag måndag ny vecka o nya tag som dom flesta brukar säga haha.. så har jag bara städat,varit ute o rökat o snackat med kuss och suttit här vid datorn , pratat me gizmo i tele .
Så dagen har än så länge sett ut som dom flesta andra dagar i mitt liv.

Ha en trevlig eftermiddag hörs inom kort kan inte säga när men "I be back"

Kraaamizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar