Min viktnedgång

Genväg till

20 oktober 2009

Liten blogg

God Eftermiddag! el tidig kväll är de ju :P

Sitter här o bloggar en snabbis för jag ska strax ut i köket o kolla potatisen o börja steka köttbullar.. som blir dagens middag :D Hemgjord potatismos o hemgjorda köttbullar.. mums i magen de :)

annars har dagen gått undan som alltid och har hunnit med att diska,plocka undan ,varit på netto två rundor med kuss o ozzy och sen har kuss varit här o hjälpt mig o hållt mig sällskap medans ja städa trädgården , plocka hundbajs o klippt gräset för sista gången i år förhoppningsvis och sen blev de duscha av dammsugaren med vattenslangen.
Sen fixa vi med våra naglar efter vi var klara i trädgården så nu har man tjusiga lösnaglar dock men fint är det . Har ju problem att lyckas få långa naglar på egen hand för dom är så sköra o går sönder lätt eller så lyckas bryta dom eller riva av dom.

Ikväll ska jag hem till lillasyster o sova där för jag ska passa systerbarnen i morgon då dom ska iväg till stockholm och medverka i nåt humorprogram har jag för mig att de va. :D

Ha en trevlig kväll !

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar