Min viktnedgång

Genväg till

1 oktober 2009

Kvällen e här!

God afton !

ja nu e kvällen här o mörkret me den.

Har precis duschat o förberett middagen så snart är det dags att ställa sig vid spisen o steka korv o röra i makaronerna.. Med andra ord blir det stuvade makaroner o korv till middag idag.

Har som ni antagligen sett tidigare varit iväg hela eftermiddagen , tillbringat den med min lillasyster o hennes barn. Fick även låna me mig lite gardiner så ska roa mig med o putsa fönster o byta gardiner i kök o sovrum i morgon. Sen får ja se hur ja gör med storarummet. kanske blir byte där oxå :D

Mannen min börjar bli bättre och det är ju skönt att de går på rätt håll!!

Blir ingen lång blogg just nu då jag måste fortsätta här hemma.

Ha en trevlig kväll så hörs o syns vi en annan dag!

kram kram

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg du har fått på blogg och text=) kram

    SvaraRadera
  2. tack så mycket ja jag tyckte den va tjusig hihi :D kramiz

    SvaraRadera