Min viktnedgång

Genväg till

2 oktober 2009

Tjusigt!

God afton!
Idag har jag varit aktiv , städat i köket och i sovrummet, putsat fönsterna o satt opp andra gardiner o röjt undan. Blev tjusigt värre =) Men de ekar lite i köket nu haha för tunna gardiner kanske :P

Sen har vi varit o handlat o tankat bilen sen blev de matlagning "truckermacka" innebärande hönökaka med stekt ägg, stekt falukorv o gurka o tomat mega gott!!

Sen har vi umgåtts o slappat vid våra datorer o tittat på teve.

Snart blir de väl umgås lite till o äta chips o dippa o titta på nån film .

Min näsa rinner,jag nyser ,jag har lite ont i halsen har tagit 3 snapsar whisky för att försöka skrämma bort den kommande förkylningen som verkar vilja bryta ut.. o de ser ut som förkylningen vinner över whiskyn.. tradigt för jag vill inte bli sjuk juu. Men de va väl ett bra tag sen sist nu så de e dags för höstens första förkylning. Får hoppas den försvinner snabbt igen.

Ha en trevlig fredag kväll

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar