Min viktnedgång

Genväg till

28 oktober 2009

Dagens Nyheter!!

07.00 vaknar jag med ett ryck pga av att klockradion börjar prata nyheter på ganska hög volym.. tänkte va fan har niclas satt klockan för retas med mig eller haha.. men icke denna klockradio har sitt egna lilla fantasi liv och får för sig lite då o då att den ska starta radion klockan 7 på morgnarna. O idag var det en sådan dag.. Låg ett tag o lyssna orkade inte flytta mig över sängen och stänga av haha.. Sen när jag bestämt mig för att stänga av den då var jag redan såpass pigg så jag steg upp.

Så idag har man varit uppe tidigt trots att jag nog inte somna förräns vid 1 halv 2 inatt. Jag ligger och tänker för mycket som alltid innan jag somnar och nu har jag allt inför min resa till Gizmo/Vibbe i Umeå att tänka på .. Vad ska jag ha med,räcker de med den lilla väskan eller måste ja fixa en större,tänk om de blir strul med tågen med förseningar osv. Gjädjen när vi återses efter 4 år enbart med msn o telefonkontakt ,sorgen när jag ska åka hem igen och samtidigt glädjen att åter vara hemma hos mina älsklingspojkar . Ta dagen som den kommer kanske jag borde lära mig och inte fundera 1 månad framåt i tiden o lite till :P

Varma kläder fick jag tips om av Vibbe .. JOOO visst .. jag har inga varma kläder hahaha.. jo ett par byxor hm.. ja ja de löser sig får väl gå me dubbla byxor hahaha ,vinterjacka? nope har ja inte de heller , vinterskor ? inte de heller .. har gympaskor både tunnare o tjockare så de får duga.. haha.. i värsta fall får vi väl åka ut shoppa när jag är i umeå hihi eller va säger du Vibbe?

Idag ska de plockas undan lite som alltid ,ner o handla antingen på netto eller oj får se vad jag får för mig att ta vägen , måste ju hämta mina biljetter oxå så jag kan fotta dom o lägga ut på bloggen =)

Sitter här i soffan med laptopen i famnen hihi måste ju lära mig den lite mer nu innan jag åker och lägga till allt jag ska ha i den osv.

Nej nu måste jag in o kolla en grej på sj ..

Ha en härlig lill-lördag

kram kram i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar