Min viktnedgång

Genväg till

26 oktober 2009

Frostigt!

Helgen är över !
Höstlov för de flesta barnen men för oss andra är allt som vanligt .

Helgen tillbringa vi hos Mamma o Roger i blekinge , Niclas har jobbat och jag har hjälpt mamma och fixa lite med datorn och sen har vi bakat biskvier och varit ute o fikat osv. Har varit en trevlig helg .

Men de är alltid skönt att komma hem igen. =) Blev en runda inom affären innan vi körde hem så vi köpte me oss lite gott godis m.m Sen blev de film och tv tittande och en liten sväng vid datorn innan sängen kalla på oss.

Idag Måndag så har jag lite att roa mig med . Håller i denna sekund på att frosta av frysen så de tar nog en stund till. Sen ska de städas här och göra fint, ska betala räkningar,skriva handellista inför morgondagen ,sortera filmer m.m Så jag har att göra :D

Ska hämta hem Ozzy ikväll oxå när mannen min kommer hem från jobbet om inte syster ska på detta hållet så hon kanske tar med han. De märker jag om några timmar hihi.

Ha en bra höstmåndag

kramizar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar